Milyen hibákra figyelj a rajongói Facebook oldalodon

online_kalauzAz előző bejegyzésemben, arról írtam, hogy milyen hibákat nem szabad elkövetni a Facebookon. A mai napra összeállítottam egy anyagot, hogy milyen hibákra figyeljünk amikor egy rajongói oldallal foglalkozunk, és hogyan kerüljük el azt, hogy ne veszítsük el a rajongóinkat.

1. Gyakran postolsz egy nap

Másképp ezt úgy is mondhatnánk, hogy SPAM-eljük a rajongóinkat.

Nem mindegy ha a rajongói oldalunk egy brandnek vagy egy média cégnek az oldala. Az ajánlott napi postolások száma, brandek esetében az egy postolás (kivételes esetekben 2-3 postolás, akkor ha nagyon jó nyilatkozata van a cégnek)

Média cégek esetében, a rajongóknak az elviselési küszöbe az nagyobb, általában 6-12 post/nap.

2. Ugyanannak a tartalomnak az többször postolása

Újrapostolás – annak ellenére, hogy sok Social Media “szakértő” ezt szokta tanácsolni, viszont ez nem tanácsolt mozdulat. Ha csak újra akarsz postolni egy cikket, linket, bármit akkor próbáld mindig más formában postolni.

3. Vitatkozni a rajongókkal

Mindenki tudja a Nestle esetet, aki nem, az itt elolvashatja. A Nestle-nek a hibája az volt, hogy fejetlenül veszekedett a rajongókkal. SOHA nem szabad a rajongóknak csúnyán visszaszólni, annak ellenére, hogy sértegetnek, ez mind negatív reklám az adott brand, média cég vagy akar szervezet “udvarában”

4. Negatív hozászólások törlése

Példának ismét a Nestle botrányt említeném. Nem kell letörölni, inkább állíts össze egy stratégiát, hogy hogyan menedzseld a kellemetlen szituációkat.

5. 1 (egy) típusú tartalom postolása

Ne csak olyan linkeket postolj a Facebook oldalra, amelyek a saját weblapod felé mutatnak!!! Változtass!!! Osszál meg képeket, status update, stb

6. Nem válaszolsz a rajongóknak

Ez egy nagy hiba. A Facebook-ot kommunikálás szempontjából is kell használjuk, hasznádl ki, hogy kapcsolatba lépj a rajongókkal és vegyél részt azokon a beszélgetéseken, amelyek az üzenőfalon mennek végbe.

7. Túl sok időbe telik amig válaszolsz a ranogók kérdéseire

Amikor a rajongó feltesz egy kérdest, főleg a Facebookon, azonnal kell válaszolni. Nem állhat valaki mindig résen, és lesse, hogy mikoor kommentelnek, vagy írnak a rajongók, de azért a kérdéseket ne 3 nap múlva válaszold meg

Nektek kellemetlen szituáció történt?

Használd az internetet okosan!

Advertisements

Címke: , ,

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: